شهاب عزیزی خادم که به گفته جادوگر بدنام کرج، 17 سال است مدام به دیدار امیر اسکندری می رود، امروز در برنامه شهاب و مردم که سابق بر این نامش ورزش و مردم بود، از لاک دفاعی بیرون آمد و نه تنها بابت کشاندن پای رمال و دلال به فوتبال عذرخواهی نکرد، بلکه مدعی شد چرا با کسانی که فدراسیون فوتبال را متهم به جادوگری کردند برخورد نمی شود!

رفاقت و شراکت شهاب عزیزی خادم و امیر اسکندری چیزی نیست که قابل کتمان باشد. شهاب عزیزی خادم 17 سال است بی وقفه به دیدار جادوگر بدنام کرج می رود. جادوگری که خودش و زنش اهل نوشتن طلسم و جادو هستند.

به گزارش طرفداری، آن چه امروز شهاب عزیزی خادم در برنامه ورزش و مردم به زبان آورد، اوج طلبکاری مدیری بود که تا همین دیروز در پیله سکوت قرار داشت و جرات حرف زدن نداشت اما پیروزی تیم ملی مقابل عراق و صعود شایسته دلاور مردان ایران به جام جهانی باعث شد رییس فدراسیون فوتبال به اشتباه تصور کند مردم او را نقش اول این صعود می دانند و نفس کش بطلبد! او البته این بار دست در کیسه اعتبار شهدا هم برد و تلاش کرد این باور را به خورد جامعه بدهد که منظورش از خوبان عالم، شهدا بوده است!

شهاب عزیزی خادم پیش از این هم در ماجرای واردات تجهیزات کمک داور ویدیویی از شرکت مشکوک هنگ کنگی که سرانش وابسته به اسراییل بودند، گفته بود رسانه طرفداری باید بابت نوشتن این حقایق تحت تعقیب قرار بگیرد. او این بار هم ادعا کرد چرا با آنهایی که گفتند فدراسیون فوتبال با جادوگر ارتباط دارد، برخورد نمی شود؟

از شهاب عزیزی خادم که حالا با حفظ سمت، مدعی العموم شده باید پرسید وقتی رسانه ها با سند و مدرک (مدارکی مثل شراکت ایشان با امیر اسکندری و ارادت ایشان به جادوگر بدنام کرج که زنش هم مثل خودش جادوگر است و طلسم و جادو می کند) به رابطه او با جادوگر کلاک اشاره دارند، چرا باید با آنها برخورد شود. نکند ما با وکیل مدافع امیر اسکندری و زنش (ژ.ن) طرف هستیم؟

البته قطعا به زودی با آدم های منحرف برخورد خواهد شد. بی صبرانه منتظر این روز هستیم.

فیلم مصاحبه رییس فدراسیون فوتبال را ببینید؛

 

قطعا این حرف ها از سوی خانواده محترم شهدا بی پاسخ نمی ماند.